Összes oldalmegjelenítés

2011. november 29., kedd

VIDEÓK & BOSSZÚSÁGOK


A legyező horgászoknak egy kis csemege ,de ne csak a legyesek élvezzék!:-O

http://www.flyfishingfilmtour.com/



                                        AMIKOR A HORGÁSZ ELBÉNÁZZA A HALAT. 




NEMRÉGEN VÁSÁROLTAM EZT A KÉTFÉLE GUMICSALIT.



                                       




A felső nagyobb 9 centis típussal, jó eredményeket értem el, az őszi pergetések alkalmával.
Most ezek 7 centisek ,remélem beválnak.






NEVIS VANTAGE




Ezekhez is nagy reményt fűzök, remélem nem ok nélkül?

A gumihal tényleg egy baromi lágy anyag ,én csak a Mans-nél tapasztaltam ezt a lágyságot és nagyon realisztikus a kis imitáció megjelenése.

A minap horgászhatnékom támadt és kimentem a kedvenc tavamhoz.
Kikötőket és mélyebb helyeket akartam megvallatni ,de látva ,hogy a víz mennyire le van tisztulva ,sok eseményre nem számítottam.
Hát így legyen lottó ötösöm ,nem is fogtam halat,illetve ,csak egy kis dévért akasztottam meg a tvisterhoroggal .
Nagy baja nem lett így vígan úszott tovább,de halszagú lett a kezem(nagy öröm moshattam meg a "meleg" vízben)
Velence felé vitt az utam ,és ha már erre vetődtem ,lőttem egy pár képet a legújabb Velence -tavi látványosságról is.
Hát van ebben a kis hazában, sok minden amire rá lehet csodálkozni,hát erre mondjuk NEM!
Gondolom ezzel példát is akartak mutatni EURÓPÁNAK egyes agyoniskolázott  emberfajzatok és pénzel jól  kitömött vállalkozók és befektető csoportok..
HÁT EZ  SIKERÜLT!?




Ezekhez is nagy reményt fűzök, remélem nem ok nélkül?

A gumihal tényleg egy baromi lágy anyag ,én csak a Mans-nél tapasztaltam ezt a lágyságot és nagyon realisztikus a kis imitáció megjelenése.


HA KERESED AZ ADÓFORINTJAIDAT AZ IS KÖZTE VAN!EZEKNÉL  A FAJZATOKNÁL.



MINT MEGTUDTAM ,AZ ÉPÍTKEZÉST ŐRZŐ CÉGNÉL IS ,(MILYEN FURA) VIZSGÁLÓDÁS VAN.
Igy is el lehet b@szni Magyarország eggyik legszebb tavát.
Amit az "áldott" kommunizmusban elkezdtek, azt most a kívánt demokráciában befejezik.
                                           KÖSZÖNJÜK SZÉPEN !!??
A daru itt nem madár ,jó néz ki a tó partján.
Remélem egy orkánerejű szél majd megigazítja!

Ez is egy jó konstrukció illeszkedik a tájba ,(sötétben,és sűrű ködben)



A másik nevezetesség , mindenkit büszkeség tölt el ha meglátja!

                                                                                  IME

A tájba illeszkedő beton és acél szerkezet .


Több hasznos funkciója is van ennek az alkotásnak.
-Jól levezeti a villámokat a velencei polgárok feje felől (szükség is lesz néhány embernek rá)aki a buliba benne voltak.
-Télen a sirályok pihenőhelye és a kormoránok kedvenc szárítkozó helye.
-Az üzemeltetőtől jó sok pénzt lehet beszedni,az meg a használóktól szedi be.
-Nyaranta kilométereken át, kígyózó sorokban állnak a proletár gyerekek. egy kis EXTRÉM élményre sóvárogva .
-EXTRÉM sportra vágyó gazdag család hülye gyerekeinek  kedvelt időtöltése (bérlet 60.000/hó)
-Ez úgy hiányzott ide ,mint egy falat kenyér!?
Hát ezek a hasznos funkciói.
-Hogy az anyja, mért nem vágta a szülőszoba falához?!

                                                         KÖSZÖNJÜK SZÉPEN!?

És most lazításnak ,egy kis zene.


ÜDV WOLFY


2 megjegyzés:

  1. Kicsit csusztatasnak erzem az evek ota meglevo vizisi palyat osszemosni a beruhazassal... hozza kell tennem, hogy amig a parton szabad az atjaras es lehet furdeni, horgaszni addig engem nem erdekel, hogy mi epul. izlesekrol nem lehet vitatkozni, mert mind a 7mrd embernek mas es mas... az ifi szallo sem tetszik mindenkinek, anno biztosan sokan elleneztek, most meg jelkep... erre a leghiresebb pelda az EIFEL torony... majd a jovo eldonti, hogy tenyleg a to kapuja lesz vagy egy romhalmaz...

    VálaszTörlés
  2. üdv
    Arra szerettem volna rávilágítani, hogy az üzleti érdekek mindig, előrébb való egy szűk réteg számára, mint a jövőbe mutató elképzelések.
    Lásd casinó projekt.
    A Balatonon már ,nem igazán lehet körbemenni a parton,remélem nem jutunk odáig.

    VálaszTörlés