Összes oldalmegjelenítés

2011. november 23., szerda

CSALIK ÉS EGYEBEK



Nagy csali nagyhal ,kis csali sok hal és lehet nagy is!
Én nem akarom a szakírók és egyéb népek kenyerét elvenni amúgy is válságot élűnk .
Nekem sok örömet okoztak a kis imitációk amikor más panaszkodott a halatlanságra és már napok óta nem fogott semmit,de eszébe nem jutott volna ,hogy finomítson ,vagy csalikat kisebbre cserélje.

Ma már tényleg a lehetőségek korlátlanok a mücsali válsztékoban és egyéb horgászezközök terén.
A bojlisok is megtalálják a számításukat és a forgalmazók is mikor 3-5 ezer forintnyit önként és dalolva, szórja a bojlit mint bolond a lisztet.

Nekem sok örömet és ugyan elfoglaltságot is adott a csalik készítése,netes kutatás és felfedezések új anyagok alkalmazása terén .
De jó móka és a kreativitásunkat és ötleteinket is beépíthetjük az általunk készített kis és nagy csalikba.



 És mikor eredményeket érünk el az kárpótol mindenért.



















                     Egy kicsit viseletes csalim ,valaha jobb napokat látott amíg vízbe nem dobtam :-)


Ez a 3kilón felüli balin a konyhán végezte de jó csata volt
az már biztos.


Atyafinak egy kis nanocsali összeállítás lássuk, végigtudja -e nézni. :-))A zenétől már a hátam is borsózott.

A végére egy kis kikapcsolódást javaslok.. akiket sokkoltak a képek és az írás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése