Összes oldalmegjelenítés

2011. november 21., hétfő

A MINN-KOTA




Mint sok horgásztársam én is szükségét éreztem egy csónakmotor beszerzésének, mivel már az evezést untam.
Lehet a lustaságra is fogni, meg a kényelemre, ki mire akarja.
Nálam mindkettő játszott, meg háttal ülve, nem a vízen történő eseményeket látom (Gigabalin rablása, Megasüllő hajtása stb.).
Na száz szónak is egy a vége vettem egy MINN KOTÁT.
AKCIÓÓÓS is volt, a költségvetésembe is befért, meg egyszer élünk, meg ilyesmi.
Hát még egy munka aksi is kéne, az is jó sok kemény forint.
Egy ismerősöm megajándékozott egy indító aksival, ha ló nincs a szamár is jó alapon ezzel használtam, kezdetnek nem volt rossz.
De egy esős peca alkalmával, vagy a víz, vagy a használat, vagy mindkét dolog összejátszásával ez már x akta az aksi elszállt.
De egy horgászbarátom jóvoltából sikerült szert tennem 2 db 100 amperes munka aksira na ezek már emberes darabok.
Belekel kapaszkodni, igazi, hu ba@meg (37kg/db)
És az ára újonnan 100.000/db én a kettőt 15 rugóért vettem, vigyázok is rá,(mint a tek viktorra.)
De kinyílt a tér és a távolságok beszűkültek. :-))
Aztán beütött a ménkű beszart a Minn Kota-nem bírta a vegytiszta magyar valóságot.
Ja kérem, azért ezt itt használatban van, itt távolságok vannak, nem a garázs falát díszíti,
meg segédmotor gyanánt van használva.
Csónakba bepakolás, felszerelés az aksi betrógerolása, billegő csónakban egyensúlyozás (kész cirkuszi mutatvány)
Aztán indulás, csak indulnék! Se kép se hang, basszus!!
Na ez a peca is jól kezdődik!
Mutatvány vissza, evező ki, nincs is olyan hideg így novemberben a vízen. :-)
Evező elő, hogy is kell?
Hú de tiszta a víz, és sekély, de jó!
Pedig kíméletesen bántam vele!?


Remélem nem az aksi ment gajra, inkább a motor, azt meglehet bütykölni, még van rá gari?
Na ez is Ámerika.
Nézem a feneket evezés közben. Felkeresem a torzsás részeket ott jó peca volt a múltkor a barátommal (3 süllő 5 csukesz.)a voblerek és gumihalak arattak:-)).

                                                                Barátom 40 es süllője.



                                                                    Pillésedik a kikötő


                                                        Kormoránok megérkeztek, ismét.

A kishalazók panaszkodnak ,nincsen hal a tóban ja -ja ezt már halottuk sokszor már unom én is .
Ha valakinek meg megemlítem a fogást  ami pergetve sikerült csak pislognak, ilyenkor kicsit szívom a vérit és mondom neki ,"nálunk a gyerekek is pergetve fogják a halat ":-))



                                                 Kislányom pergetett gardája ,házi nano csalival.  



                                                                      A  Minn Kota

A pecára rányomta a bélyegét a motor mizéria ,monóra kellett volna váltanom ,de már nem érdekelt a peca kíváncsi voltam mi a történet a fedél alatt.
Kicsit beégett kapcsolóval ami nem szédszedhető  csak roncsolással és 16 ezer pénz de szerencsére még garanciális.
Most a szervíz vendégszeretetét élvezi ,de nemtudom mi lessz mikor a gari lejár és kíméletes bánásmód mellett is igy legatyásodik.
Szerintem ezt direkt így van kitalálva,vagy konstrukciós malőr .
Kicserélni 10 perc egy új kapcsolóra a bekerülési költsége sem haladja meg a 2 tál rizs árát sem .
De hát ez van..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése