Összes oldalmegjelenítés

2011. november 29., kedd

GONGOLATOK ÉS TALÁNYOK AVAGY DEATH WEAPONS ÚJRATÖLTVE

Horgászember így tél közepén , sajnos több időt töltök  az ÁMÍTÓ gép előtt, mint a vízen a halfogás és praktikák újításokon merengek néha.
Legyen az voblerek mozgása, kidolgozása ,különböző fortélyok kieszelése.
Spinert már készítettem,de eredményt nem tudtam felmutatni ,igaz nagyon nem is erőltettem,csak a tesztelés erejéig volt fent.
Bogarászásom közben a világhálón ,egy világraszóló hírt olvastam , valami csudaelitsügérhorgászok versenyén egy csalieszközt használt valamelyik elit bassman és lealázta a mezőnyt.
Miután elmorzsoltam ,egy könnycseppet a szemem sarkából ,ami azért tört elő ,hogy sajnáljam ezeket a profi sügérhorgászatból, remekül megélő embereket.
Cserélne velünk: itt meglátná ,hogy ki a legény a gáton.:-))
Persze ahhoz, hogy cseréljen velünk, minimum idiótának kéne lennie,de nem az.
Na, vissza a találmányhoz, egy esernyőszerű dologra felaggatva 5 db gumihal és ezt húzza vonja a vízben.
Na itt kis hazánkban ,ha ezt a MOHOSZ  halőrei látnák biztos a szívembólia .
Állítólag ezzel, valami halrajt akarnak utánozni és a nagy rafinált bassok megőrültek érte.
De most be vannak szarva ,mert attól tartanak, hogy ez egy akkora találmány ,hogy a vizeket kilehet vele pucolni(szerintem meg, ez a marketing fogás része)
A szerkezet feltalálója ,aki igen nagy talentummal lehetett megáldva, ezt el is adta valami cégnek.
Gondolom hozzávágtak pár százezret.
De dollárt ,nem majd lejt, mondjuk már az is jobb mint a forintunk. :-O  vicc
Na, mindegy a pecás krapek valami 100.000 dolcsit nyer a versenyen,(még egy könnycsepp)
Hát ilyenkor azért azt a qurv@ gólyát jól állon vágnám,hogy mért nem vitt kicsit nyugatabbra.

"Szarhelyen van ez a kocsi "gyerekek
Akit érdekel a cikk, behatóbb tanulmányozás végett az -KERESSE MEG MAGÁNAK!


NA MÁR MEG IS TALÁLTAM.:-o

http://www.vipfish.hu/vipfish_2011_november.pdf

Akkor akartok lazulni?

Halas kép nincs, nem is lesz, és se süllővel,se sellővel nem találkoztam.:-O

                                                     Egy profi Bass horgászt  azért találtam 
                                                           A csizmája különösen jóó.

Ha ilyen bejárónőm lenne! -de ez nem Amerika   Szar helyen van ez a kocsi gyerekek!
Nem, mi vagyunk szar helyen!

De ismerjétek meg a kertészemet,igaz ő nem horgászik ,csak ásni szeret de azt nagyon.

                                                          

                                                                           Ő    Don Ében.







ÜDV WOLFY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése