Összes oldalmegjelenítés

2012. április 18., szerda

Dinnyés

A mai nap elégé változékony volt az időjárás .
Délelőtt hezitáltam ,hogy kimenjek e,de mivel a csónak vízre tétele után aktuális volt a kimerése így hát mentem.
Az egyik tesztelő helyemen kezdtem a dobálást woblerekkel és pullbaitekkel de semmi eredmény.
A nap hé tágra sütött volt már vagy 11 óra na nézzük mi lakik a nádszélben ?
Egy twister a kapocsba és gyors egymásutánban két növendék.
Átmotoroztam a kikötőbe Ferinél egy jó kávé,aztán adjunk a melónak ,kilapátoltam a csónak fenékvizét.
Ha már itt vagyunk dobjunk párat - hopp  egy 40 + os csuka torkozza le a killert.
Horog ki ,csukesz a vízbe a fotó után./teló most nálam/
Előveszem a lájtosabb pálcát ,egy kis cseresznyefa rajta egy nemrég beújított jimi 850 es és 18 as monó.
Fura érzés a fonott és a gerincesebb pálca után,de nincs jelentkező.
Vissza a dragonhoz,helyváltoztatás és egy sülyedő ssr 7 klónt teszek fel .
A harmadik dobásra vendég érkezik, egy 45 körüli süllő koppantottat le a wobit.
Fotó ,horog ki és mehetsz tovább barátom.
Kis idő múltával társa is lenne ,de pár rúgás után búcsúzik valószínű a párja volt,mérgesek ilyenkor még a betolakodókra.
Nem volt egy rossz nap a mai sem,a békés halazók persze szitkozódnak ,de ez már csak így van.:-))





üdv Wolfy

















1 megjegyzés: