Összes oldalmegjelenítés

2012. március 7., szerda

ÚJ CSALI ÚJ REMÉNYEK

Nekem ,mostanában nagyon megtetszett mozgásra ,ez az általam kikísérletezett sütnivaló műcsalinak
Tudom nagyot műcsali fronton igazán nem lehet kitalálni ,mert biztos,hogy valamelyik gyártó akár nagy akár kicsi már kitalálta ,és jó esetben a testnek,hasonlítani kéne egy halhoz.
Bár ez sem teljesen igaz,/lásd herkentyűk és hasonszőrű társai./
Bár én azért előnyben részesítem a halra hajazó műcsalikat ,ha gumiból is van,kivéve talán a twistereket.
Soft4play



















A múltkori csali tesztelésen nagyon megtetszett a pullbait mozgása ,már láttam a halat benne:-))
Ezért hazaérve egy 7 db ot gyorsan legyártottam a formából és besúlyoztam őket.
Mivel a csali max egy méter mélyen lehet vezetni itt nálunk a Velencei tavon véleményem szerint kivalló imitáció lesz a csukákra is.













13 cm

4 cm es



































üdv Wolfy


Ha nem mész pecázni hallgass zenét!

ha akarod ezt itt,vagy az Esztit!?











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése