Összes oldalmegjelenítés

2012. február 29., szerda

Egy pullbait csali születése




Mivel a tavalyi évben a Velencei tavon ugyan nagyon sok csukát fogtam /.és mások is /de viszont a méret az a 40 cm  es  megütötte, zömében azért az ember elgondolkodik ,hol vannak  a nagy krokodilok?
Ha abból a feltevésből indulok ki ,hogy vannak a vízben nagyobb testű csukák is,talán én horgásztam kisméretű csalikkal.
Mivel északi szomszédainknál ,a nagytestű csukákra kivétel nélkül nagy csalival horgásznak ,ezért nekiálltam egy tesztpéldány elkészítésének.
Tudom .hogy nem a legnagyobb csali,de nálunk azért ritkább a méteres vagy azt meghaladó jószág.
A forma felrajzolása nem okozott gondot ,sőt az egész elkészítése sem,ha az ember az alapokkal tisztában van.














Az anyaga egyszerű luc fenyő a súly a furatba beleöntve ,13 cm hossz és 28 g .

Egy készülő jerk csali.














 Mivel a dekopír fűrész és szallagcsiszoló a barátom ,hamar elkészült a forma is.




A festésre nagy hangsúlyt nem fektettem ,mivel a mozgására voltam inkább kíváncsi.
Azért egy kis efekt festéket adtam neki .:-)




A mozgása ,egy billegős beteg hal benyomását kelti,nekem meggyőző ,hogy ez a préda tényleg a végét járja.
Egy kétrészes 2011 böl




2012 pur test ssr 7 es

















Egy kis videó

http://www.makelure.com/howtos.cfm




üdv WOLFY








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése