Összes oldalmegjelenítés

2011. december 2., péntek

TWISTERFEJ ÖNTÉSE AHOGYAN ÉN CSINÁLOM

                     Hát koollégák a dolog rém egyszerű, kell egy forma ,horog ,meg ólom és kész.:-))



A viccet félretéve, mikor a boltban vásárolt 3. ik twisterhorognak is letörött a füle (nem is nagy erővel húztam, vagy még jó erőben lennék?)
Na akkor elhatároztam, hogy velem nem szórakoztok, itt a szar selejtet a nyakamba sózzátok a nehezen megkeresett kis forintjaimért!
Ekkor elhatároztam ,hogy ezt is,vagy Esztit is nekem kell megcsinálnom:-)?!
A szófordulatot értitek?(csodálatos ez a nyelv)
Hát akkor csináljuk.
Elhatározást tett követte és ismét  netes kutakodás vette kezdetét, néztem fórumokat, olvastam sok mindent.
Különböző praktikák, és megoldások léteznek a twister horog beöntésére, ebbe most nem mennék bele.
A netes kutatás meghozta az eredményt és találtam egy oldalt, ami csak szinte ólom öntőformákkal van tele, ami szem szájnak ingere, pecás Mekka.
Ja, csak ez Német honban van!
Na persze van ott más is ilyen olyan kapcsok és csövek meg biz és basz, de engem inkább a horgok érdekeltek.
Ott vannak WMC horgok és piros,(most már van fekete is).
Náluk kis hazánkban, nem nagyon találni kereskedelmi forgalomban ilyeneket.(biztosan van rá jó magyarázat)vagy is magyarázat igen de,hogy az nekünk mért jó?
 Summa summarum, hogy a karaktereket ne szaporítsam tovább, mint ahogy ez megkívánná, egy fórumon, egységbe tömörültünk, több hasonszőrű elvetemült társammal.:-))
És a részletek megbeszélése után ki- ki a pénztárca és elképzeléseinek megfelelően rendelt Német honból magának ezt, azt.
Én mindjárt gondolva a jövőre és az árak emelkedésére és a gazdaságiszabadságharcfokozódására,(meg a tököm......)
Rendeltem 300 db horgot és két twister öntőformát. az egyik 5,5-25 g ig önthető ,gyári minőségű(némelyik gyárinál jobb, ezt kimerem jelenteni)twisterfejek.
A horgok 2//0-4/0 ig 100-100 db és egy halfej formájú öntőforma 6-12 g ig.
Ezzel a kollekcióval felvértezve, már úgy érzem, nem kell a boltokban twister fejeket nézegetnem

Néha megrendelésre készítek öntőformát is hőálló szilikonból.
Egy-két horgászbarátomnak is okoztam néhány kellemes percet, amikor pár darab általam készített fejjel megajándékoztam.

Aki olyan helyen horgászik ahol nagyon akadós a pálya és sok, műcsali beszakad, annak van 3 javaslatom
-Az első hagyja abba az ott való ténykedést:-)
A twister fej megfúrásával és egy vékony drót beragasztása, vagy beforrasztásával, valamennyire védetté teszi a csalit.
-Ha hármashorgot használ, mondjuk vobler vagy támolygókanál arra is van megoldás. Íme.
Jönnek a képek!folyt köv

Akit érdekel bogarásszon.
http://www.bleigussformen-shop.de/


Ha tetszik kommentet lehet írni, ne sajnáld az idődet én sem sajnáltam az enyémet  :-)o

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én most jutottam arra a pontra, h magam öntsem a jig fejeket. UL pergetéshez akarok beszerezni, készíteni 1-5gr jig formát 4 es horgokra. De egyenlore hiaba kerestem megvételre ilyen format nem talaltam.
    Ahogy olvastam készítesz megvételre is szilikon format. Szivesen vennék pár formát nagyobb méretben is.
    Elérhetőségem:
    wells-catfish@freemail.hu

    VálaszTörlés
  2. Zseni vagy!!!!!!!!! Köszönöm!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Hello engem is érdekelne szilikon forma.Ha tudnál adni egy árlistát azt megköszönném.
    én 8-10-15g os jig formát keresnék igazából :)
    elérhetőségem: milan-1987@hotmail.com

    VálaszTörlés
  4. Üdvözlöm

    Engem is érdekelnének szilikon formák, ha van rá lehetőség, akkor vennék belőlük. Milyen méretben és árban vannak?
    Előre is köszönöm válaszát!
    Elérhetőségem: zander8712@yahoo.com

    Tisztelettel
    Oláh Gergely

    VálaszTörlés
  5. Hello,
    Nagyszerű blog! Érdekelnének vasalófejes szilikon formák kb. 2gr-tól 16gr-ig na meg persze minőségi horgok is hozzá.
    Ha esetleg küldenél egy árlistát!(botasatti@gmail.com)
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Üdv Kollégák
    A helyzet az,hogy már nem gyártok szilikon formákat ,ami volt elkelt.
    De, van egy jó hírem van egy veb shop ahol lehet venni formákat és jig horgokat is kb olyan áron mint Hanziéknál (Németek) én már vettem horgokat onnan is csak ajánlani tudom. ITT A LINK http://bolthely.hu/olomontoformak/fokat/515a145e1f868_Horgaszsuly_onto_formak

    Jó bogarászást

    VálaszTörlés