Összes oldalmegjelenítés

2011. november 28., hétfő

HARCSÁRA FEL!

Régóta dédelgetett álmon egy jó harcsával való megmérkőzés.
Tudom ez a vágy sok hasonszőrű társamnak a vágya.
A Pó folyó messze az Ebró még messzebb ott szinte garantált a siker ilyen olyan módszerekkel,(pelletes és bojlis etetéssel) szinte már rá nem akasztják a harit a horogra.
Bár kitudja? :-0
Én itt akarom, vagyis szerényebben, szeretném megfogni a HARCSÁT.
Aki figyelemmel kíséri a tavon és környékén történő cselekményeket akkor arra a megállapításra, juthat, hogy a harcsafogás nem reménytelenek tűnő  vállalkozás.
Az idén is több rekordméretű ragadozó esett el és amik nem kerültek be a MAHOR-ba azok is számottevőek.
Több 10 és20 on túliról is tudok és nemrégen akasztott 2 m felettiről, de az nem jött ki a tó-ból.
Tehát még november derekán is belebotolhatunk jó hariba szabályosan akasztva.
 Nekem sajna idáig nem volt szerencsém a harcsákkal idáig amióta a tavat járom 2x volt szerencsém találkozni velük és egyszer láttam harcsaforgást, amikor a jellegzetes duplaforgók keletkeztek mozgásuk után.
A tavon nagyon sunyin tudnak ezek a jószágok közlekedni, nem csap zajt 

Egyszer májusban süllőzés közben csapott le rám és a 0,25 ös zsinóron felkínált kishalamra,mikor megakasztottam ,sejtettem ,hogy ez nem gyerek hal és nagyon ,nagyon vesztésre álok .
Gumicsónakom a kocsiban pihent, mivel elég szeles idő volt és nem gondoltam volna, hogy égető szükségem lenne rá.
Szóval a jó orosz rohamcsónak  (Szása)bent pihent ,talán még ásított is én meg hallgattam a zsinór muzsikáját a szélben.
A picsába miért nem fújtam fel, a lustaság és a kényelem már megint, de ezek megbosszulják magukat.
Milyen jó lenne ásítozó Szasenkát belerúgni a vízbe és már csónakkal mehetnék álmaim és életem hala után a sötétben hullámok között, ez aztán a kaland, és most itt szerencsétlenkedek a parton áá ezt nem, hiszem el.
A hal meg levágott vagy ötven métert folyamatosan terheltem a zsinórt, de a határon volt, ahogy éreztem.
Egy kis idő multával lefeküdt negált, na most mi van 25-ös zsinórral, tépjem fel?:-)
A parton egy kolléga is horgászott, 30 m re kb de a szél elől a kocsiban relaxált, látásból ismertem és csónakja felfújva a parton figyelt, az is ásított.
Elkezdtem araszolni felé közben folyamatosan kiabáltam és lámpáztam, de semmi életjelt nem adott.
A dobon talán van még annyi kóc, hogy elérjek hozzá és akkor talán.
De mire kitudtam kiabálni a kocsiból a hal megindult én meg rátartottam, hátha valami csoda folytán megfordul.
Hát nem fordult, az elgyötört 25 ös feladta.
Bakker man ez elment, de nem voltam igazán letörve, mert éreztem, hogy ehhez a halhoz nem sok közöm lesz.
Ha ez a halat a felszerelés hibájából, vagy ha kifejezetten harcsára horgásztam volna, és úgy csúfol meg azt jobban bántott volna.
De mindig nem is, kell nekünk nyerni ettől is szép a peca.

A következő szezont felkészülve várom és harcsás reményekkel támadok.:-O
Had mutassam be két barátomat nektek Manti és Jimi.
Az egyik bot a másik orsó:-))

Mantikor Nakama power jig 1,95 és Jim Hill 2000
A bot igen feszes és gerinces,sok politikusunk meg is irigyelné, ajánlom figyelmükbe!
Ha valamelyiknek gerincbeültetés kellene a Bestfishingben a legolcsóbb (ez a reklám volt ,bár ellenszolgáltatást nem kapok és nem is várok.:-O)
Róluk majd máskor részletesebben írok annak akit érdekel  :-)
Tóbíró közi kikötőnél lévő szabad strand  1,20 ra simán lelátni.

A strand után egy idili kis részt találtam ,tudja mindenki milyen a téli peca na persze csak az a ki ilyenkor is kimerészkedik és nem papírkutya .
A szélben fázik az arcod és a kezed is elkezd elgémberedni az orr meg meglevesedni .
Na mikor így sétálok, a jól kibetonozott parton, egyszer csak elém-tárul egy kis növényekkel benőtt öblözet.
Már annyira nem is fáztam, mert ezt találtam benne.

Már annyira nem is fáztam
Ő is pergetett de azt mondta  nem fogott semmit.
Hát nehéz elhinnem!
De ti sem higgyétek el .:-))
      

Lazuljunk egy kicsi el, azt javaslom.
Halgasuk meg a TITANIC FILMZENÉJÉT!

Csak vicc volt.:-)O



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése